joi, 23 aprilie 2009

inca un pic

gata cu vacanta, gata cu leneveala. maine's preselectiile si trebuie sa fim in forma si sa aratam ca meritam sa fim finalisti. azi, la un frappe si'un ceai, cu intarziati sau oameni lipsa, am pus la punct detaliile pentru interviul de maine. sau cel putin in mare. am muncit vreo 40 de ore adunate pentru campanie (dupa unele calcule), a durat o vreme pana am format echipa finala, iar maine's preselectiile. inca un hop si gata! vrem in finala! chiar vrem. credem in campania pe care am creat'o si vrem sa convingem si juriul. ne'am ciondanit, am ras, am glumit, live sau pă veb, dar acum suntem cam pe aceeasi lungime de unda. si sper sa fie bine.

despre preselectia de maine, mai pe larg in viitor.
now we can rest.

[da, imi lipsesc diacriticele, mea culpa :)]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu